tegne animation undervisning talent
 
- Lige nu er det vigtigste for mig at undervise. Når jeg underviser, kan jeg videregive det, jeg kan, til andre, der er ligesom mig.
Jeg bruger i dag meget af min tid på privat at undervise tegnetalenter i at blive bedre til at tegne og animere. Min mission er, at informere om, at det er muligt at leve af at tegne.



Leave a Reply.

    Redaktør

    Johnny Zeuthen er animator, og har blandt andet tegnet for Disney, Spielberg, tegnet Jungledyret Hugo, Anders And, Peter Plys og mange andre. Hans mission er, at informere om, at det er muligt at leve af at tegne.

    Arkiv

    November 2011

    Kategorier

    All
    Mission
    Tegne
    Undervisning

    RSS Feed


johnny zeuthen tidligere disney animator giver privat tegne undervisning for børn og unge Tegning Animation